روغن هسته انار نیری - حجم 30میلی لیتر

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 50خرید: 1 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

محصولات شرکت نیری از مواد اولیه با بالاترین کیفیت تولید می شوند، که در تهیه روغن های طبیعی بسیار با کیفیت که مناسب برای سلامتی اند مورد استفاده قرار می گیرند. غنی از ویتامین های B1، B2، C، پتاسیم، منیزیم، اسیدچرب و همچنین آنتی اکسیدان می باشد. روغن انار می تواند بدلیل تولید کلاژن و الاستین، کاهش دهنده چروک و خطوط ناشی از در معرض آفتاب قرار گرفتن پوست، باشد. ماساژ بوسیله این روغن گیاهی باعث تقویت پوست شده و به بهبود آسیبهای پوستی کمک می کند و سبب جوانتر نشان دادن پوست می شود. بدلیل داشتن اسید چرب، این روغن می تواند ضد آفتاب مناسبی در برابر آفتاب سوختگی باشد.

روغن هسته انار با پرس کردن سرد دانه‌های انار به دست می‌آید. این روغن به زیبایی کهربا است و بوی مطبوع میوه‌ای دارد. روغن هسته انار بسیار مغذی است و برای اهداف درمانی و زیبایی به صورت موضعی بر روی پوست و به صورت خوراکی مصرف می‌شود.

خواص بی‌نظیر این روغن باعث می‌شود تا برای اهداف مراقبت از پوست و مو بسیار کارآمد ظاهر شود و در ترکیب بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند صابون، ژل‌های حمام، روغن‌های ماساژ، مرطوب کننده‌ها و سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده شود.

روغن هسته انار از ترکیبات موثری چون سابینن، مایکنا، لیمونن، آلفا پینن، ترپیننول و ... تشکیل یافته است که حتی مقادیر ناچیزی از این مواد اثرات درمانی فوق‌العاده‌ای دارند.

 

 روغن هسته انار 15

مشخصات

مناسب:
دارای خاصیت:
قابل استفاده برای:
ویتامین:
نوع روغن:
حالت روغن :
پالم :
نوع بسته‌بندی :
واحد :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین